Käyttöehdot
Käyttöehtojen yhteenveto
Kun olet tehnyt tilauksen ja maksanut sen, niin me toimitamme tilatut tuotteet sinulle. Tuotteilla on 14 päivän täysi palautusoikeus. Käyttämällä sivustoa hyväksyt sivuston tietosuojakäytännön.
Alla käyttöehdot tarkemmin.
1. Tilauksen sitovuus
Tilaukset ovat sitovia tilausvahvistuksen lähettämisen jälkeen. Tilausvahvistuksen GO FLY lähettää sähköpostitse kuluttajalle.
Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osia tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu osa tilauksesta tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista.
2. Hinnat
Voimassaoleva hinta on hinta, joka on nähtävissä GO FLY:n verkkokaupassa. GO FLY pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Jos hinnoissa on selviä hintavirheitä, voidaan tilaus perua, jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen virheen olemassaolo.
Tarvittaessa tilaukseen lisätään toimituskulut, jotka näkyvät kuluttajalle aina ennen tilauksen lopullista vahvistamista kassalla. Katso tarkemmat tiedot toimitustavat -sivulta.
Sivuilla näkyvä hinta sisältää arvonlisäveron, kun tilauksen toimitusmaana on jokin EU maa. EU:n ulkopuolelle toimitettaessa arvonlisäveroa ei peritä, asiakas on kuitenkin vastuussa kohdemaan mahdollisista tulleista ja veroista.
3. Toimitus
Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika 5-7 arkipäivää Suomessa riippuen postin kulusta ja toimitusosoitteesta. Ulkomaille toimitus voi kestää pidempään, EU:n sisällä yleensä 2-10 päivää, EU:n ulkopuolella 1-3 viikkoa. Käytämme pääasiassa Postin economy-kuoria tuotteiden postitukseen.
Jos tuote on loppunut varastosta, lähetetään tuote heti kun tuotetta saadaan varastoon. Tuotteen loppuminen pyritään ilmoittamaan asiakkaalle aina ennen tilauksen vahvistamista. Yleensä tieto näkyy tuotteen sivulla ennen sen lisäämistä ostoskoriin.
Jos osa tilauksen tuotteista on loppunut, lähetetään varastossa olevat tuotteet heti, ja loput tuotteet kun niitä saadaan varastoon. Tästä ei koidu lisäkuluja asiakkaalle.
Tuotteiden toimitus tapahtuu Suomen Postin sekä tarvittaessa Matkahuollon välityksellä. Tuotteet pyritään toimittamaan ensisijaisesti asiakkaan valitsemalla toimitustavalla, mahdollinen jälkitoimitus voi tapahtua eri tavalla.
Pidätämme oikeuden lähettää pienet lähetykset kirjeenä toimitusosoitteeseen. Pidätämme oikeuden lähettää pakettiautomaatin maksimimittoja suuremmat lähetykset postiin.
Asiakas vastaa että tilatut tuotteet ovat laillisia asiakkaan toimitusosoitteessa. GO FLY ei vastaa tullin tai muiden viranomaisten takavarikoimista tuotteista. Asiakas on vastuussa myös tilaukseen mahdollisesti liittyvistä tuontitulleista ja -veroista ja muista vastaavista maksuista.
4. Laskutus
Maksu tapahtuu maksutavat -sivulla mainituilla maksutavoilla.
5. Palautukset
Kaikilla tuotteilla on täysi 14 päivän palautusoikeus. 14 päivän aika lasketaan tilauksen vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.
Asiakkaan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen goflyfin@gmail.com ENNEN tuotteen palauttamista, josta saa tarkemmat ohjeet tuotteen palauttamiseen ilman lisäkuluja. Palautetut tuotteet voidaan vaihtaa uusiin tai niiden hinta hyvitetään asiakkaalle.
6. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
Toisinaan voi käydä niin, että postikuljetuksen yhteydessä tuotteet voivat vaurioitua. Jos tuote noudetaan postista, on hyvä jo sitä noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnäollessa. Mikäli pakkaus on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.
7. Reklamaatio
Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms., tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta 14 päivän kuluessa GO FLY:lle, mieluiten sähköpostitse osoitteeseen goflyfin@gmail.com. Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta annettujen ohjeiden mukaisesti (kohta 5). Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Kun GO FLY on vastaanottanut palautetun tavaran, tehdään mahdollinen hyvitys, vaihto tms. viipymättä asiakkaalle.
8. Ylivoimainen este (Force majeure)
GO FLY ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy GO FLY:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta GO FLY:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
9. Riitojen ratkaisu
Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.
10. Tietosuojakäytäntö
Käyttämällä sivustoa hyväksyt sivuston tietosuojakäytännön.
Huomio
Jos erikielisissä käyttöehdoissa on eroavaisuuksia, noudatetaan suomenkielisen version käyttöehtoja.
.